Derék-barát

A hagyományos felhúzás kicsit is szabálytalanul végezve nagyon derékgyilkos gyakorlat. Ezzel a módszerrel derékbaráttá teheted!

ÍGY VÉGEZD

1. Tedd a rúd végét a landmine adapterbe, vagy támaszd be a sarokba, ahol te magad is elférsz kényelmesen. Állj a rúd másik végére és azt a végét pakold meg a szükséges mennyiségű súllyal. Ha egyik lehetőség sem adott, akkor megpróbálhatod a T-rudas evezővel, ha stabilan le van fúrva.

2. Állj vállszélességű terpeszbe, told hátra a csípődet, hajlítsd be a térdedet és hajolj le a rúdig. Az ujjaidat összefonva fogd meg alulról a rúd végét. A hátad legyen egyenes.

3. Vegyél mély levegőt. Kissé kifele fordított lábfejjel, stabilan „letalpalva” állj fel a súllyal úgy, hogy magad előtt fogod a rúd végét.

 HASZNOS INFO 
A letámasztott rúd pályája segít abban, hogy egyenesebben tartsd a gerincedet, így nem teszed ki magad akkora sérülésveszélynek, mint a klasszikus felhúzás során. Továbbá segít megtanulni, hogyan pozícionáld a csípődet helyesen a derekad „megtörése” helyett, ezáltal elsajátíthatod a biztonságosabb felhúzási technikát, amit később a normál változatnál is jól fog jönni.

 MÉG TÖBB  edzéstippet találhatsz itt: http://muscleandfitness.hu/edzes/edzes-tippek