Varázsolj tökéletes testet 30 perces edzéssel!

A Magic Mike XXL sztárja, Joe Manganiello az alábbi zsírgyilkos programmal tartja magát kifogástalan kondícióban.

 

Joe Manganiello heti hat alkalommal dolgozik edzőjével, Ron Mathews-szal, a Reebok CrossFit Lab társtulajdonosával, mióta az HBO-s True Blood kigyúrt farkasemberének, Alcide Herveaux-nak a szerepét megkapta. Manganiello saját edzéstervét csak úgy jellemzi, mint egy vérfagyasztó utazást „a fájdalom barlangába”. A színész 102 kilós felhúzásokkal 10, 136 kilós felhúzásokkal pedig 4 ismétléses szetteket végez.

„Nem cél, hogy kimaxolja a felhúzást, hiszen a fő hangsúly nem az erőn van.” – állítja Mathews. „Nehéz, de kényelmesen mozgatható súlyokat alkalmazunk. Joe-val szánt is szoktam húzatni, úgy 35 méteren keresztül, de ezt olykor 10 traktorkerék forgatás váltja fel, és a végén 10 guggolásból felugrással zárunk.” 

Figyelmeztetés: az edzést mindenki saját felelősségére végzi. Ha nem érzed, hogy kellően formában van, nyugodtan tarts pihenőt, vagy csökkentsd az ismétlések számát. Ügyelj az alapos bemelegítésre és levezetésre.

Íme a teljes kondicionáló edzés:

1/A gyakorlat: 6 szett felhúzás (10, 8, 6, 4, 4, majd végül 2 ismétléssel), az egyes sorozatok között függesztett lábemelések rúdig (CrossFit-es verzió)

1/B gyakorlat: 6 x 8 függesztett lábemelés rúdig (elosztva a felhúzási szettek között), a lehető legkevesebb pihenővel, az egyes szettek között szánhúzással és pliometrikus guggolásból felugrásokkal

2/A gyakorlat: 35 m szánhúzás / 10 traktorkerék forgatás (köredzésben az alábbival)

2/B gyakorlat: 5 guggolásból felugrás

+ 10 perces intenzív rutin:

5 x 8 burpee dobozra ugrással (minden páratlan percben)

5 x 8 elölguggolás (minden páros percben)

A két gyakorlatot percenként váltogasd. Percenként mindenből 8 ismétlést végezz, a fennmaradó idő mindig pihenő.

Kövess minket Facebookon is!

www.facebook.com/muscleandfitnesshungary