Arnold fiatalkori súlyemelő edzése

Mindenki elkezdi valahol! Nos, Arnold Schwarzenegger anno klasszikus súlyemelő gyakorlatokkal vágott bele fizikuma fejlesztésébe.

Karrierje kezdetén ugyanis Arnold számos súlyemelő versenyen is részt vett, hogy bebizonyítsa, hogy egy testépítő izmai nem csak a színpadi mutogatásra valók. Ez az edzésterv, amit a későbbi Terminátor a 60-as évek közepe táján követett, a klasszikusnak mondható testépítő gyakorlatok, és az olimpiai súlyemelő számokban szereplő mozdulatok ötvözete, és bizony brutális izomzatot építenek! Ami a sorozatok közötti pihenőidőt illeti, Arnold nem spórolt vele: annyit pihent, amennyit szükségesnek érzett, néha öt percet is!

Ha kivételes ereje mellett, Arnold méretes vállait is megirigyelted, akkor alábbi edzéstervünk mellett próbáld ki kedvenc válledzés tippjeit is!

1. Gyakorlat

Felvétel és nyomás

5

sorozat

5

ismétlés

pihenőidő:

amennyi szükséges

2. Gyakorlat

Nyomás lökéssel

3

sorozat

5

ismétlés

pihenőidő:

amennyi szükséges

3. Gyakorlat

Állhoz húzás rúddal

3

sorozat

10,6,4

ismétlés

pihenőidő:

amennyi szükséges

4. Gyakorlat

Oldalra emelés rúddal

3

sorozat

10

ismétlés

pihenőidő:

amennyi szükséges

5. Gyakorlat

Állhoz húzás rúddal

3

sorozat

 

10

ismétlés

pihenőidő:

amennyi szükséges

6. Gyakorlat

Fej fölötti tricepsz nyújtás

3

sorozat

10

ismétlés

pihenőidő:

amennyi szükséges