Szállj harcba a nagyobb izomtömegért!

A izometrikus módszerrel gyors izomnövekedést érhetsz el.

Előre szólunk, ez a módszer nem lesz a kedvenced, de mivel nőni szeretnél, alkalmazni fogod. Van egy tippünk, amivel gyorsan tehetsz szert nagy izomtömegre, de nem hagyja, hogy kimerülj, éget mint a tűz, és a napokig tartó izomláz is garantált. Még mindig belevágnál?

Nos, a technika nem más, mint az úgynevezett „szetten belüli izometria” , amelynek lényege az egyes pozíciók kitartásának vegyítése normál tempójú ismétlésekkel.

Csempészd bele ezt a módszert a válledzésedbe az alábbiak szerint, de készülj fel, fájni fog!

Így végezd a gyakorlatot

Első körben széles fogású evezést fogsz végezni ülő helyzetből. Húzd a súlyt a mellkasodhoz, majd tartsd ki a pozíciót öt másodpercig. Ezután végezz öt szabályos, normál tempójú ismétlést, de az utolsót szintén tartsd ki öt másodpercig. Ismételd a mozdulatsort, amíg végre nem hajtottál négy mini-szettet és négyszer öt másodpercig történő tartást. Ha teljesítetted a gyakorlatsort (az egész körülbelül egy percig tart) akkor leteheted a súlyt.

A hangsúly elsősorban az időn van. Minél tovább dolgoznak az izmaid, a tested annál inkább azt fogja érezni, hogy minél nagyobb izmokra van szüksége, hogy meg tudjon birkózni a feladattal. Természetesen nem csak az idő számít, hiszen akkor a hosszútávfutóknak is masszívan izmos lábuk lenne. De ha kombinálod a hosszú szetteket közepes súlyokkal, meglátod milyen hamar beindul majd az izomnövekedésed.

Extra tippek

Ezt a módszert bátran alkalmazhatod más izomcsoportok edzésekor is.

Mellizom

Helyezkedj el a fekvenyomó padon, majd tartsd meg lent a súlyokat vállmagasságban öt másodpercig. Érezd közben, hogy a súlyoktól keresztbe nyúlik a mellizmod, préseld őket össze tartás közben, majd végezz öt darab fekve nyomást. Ismételd meg a gyakorlatsort.

Láb

Miközben a lábtoló gépen dolgozol, tartsd meg a súlyt alsó helyzetben öt másodpercig, de ügyelj arra, hogy a térdeid legalább 90 fokos szöget zárjanak be a comboddal. Ezek után végezz öt szabályos ismétlést, majd tartsd meg újra a pozíciót.