Tapsvihar

Építs erős mellizmokat és kivételesen stabil törzset ezzel a plyometrikus fekvőtámasszal.

ÍGY CSINÁLD
 EGYKAROS TAPSOS FEKVŐTÁMASZ 

 1.  Helyezkedj fekvőtámasz helyzetbe. Tartsd feszesen a törzsed és lassan engedd le magad.

 2.  Állj meg 1-2 másodpercre. Ne feküdj a padlóra, hanem épp a föld felett tartsd meg a testedet.

fekvo1.jpg

 3.  Megfeszített, egyenes törzzsel lökd el magad minél dinamikusabban, majd villámgyorsan tapsolj egyet a kezeiddel.

fekvo2.jpg

 4.  A két kézre érkezés helyett húzd vissza az egyik karodat a levegőben, és érkezz egykaros plank helyzetbe (enyhén rogyasztott könyökkel csillapítsd az érkezést). A törzsedet megfeszítve tartsd meg az egyensúlyodat.

fekvo3.jpg

EZÉRT MŰKÖDIK
A tested egy karral történő megállítása jelentős vállstabilitást és erős felsőtestet igényel. A landolás megfékezése erőteljesen aktiválja a törzsed és a csípőd körüli izmokat, hiszen a testtartás megőrzéséhez és a stabilitáshoz ezeknek villámgyorsan meg kell feszülniük.

 MENJ BIZTOSRA 
Először ne arra koncentrálj, hogy milyen magasra tudod ellökni magad, hanem a biztonságos leérkezésre.

 MÉG TÖBB  edzéstippet találhatsz itt: muscleandfitness.hu/edzes/edzes-tippek