2x5 körös intenzív edzés otthon

A koronavírus miatt sajnos legtöbben a négy fal közé kényszerültünk, de ez az egyetlen módja annak, hogy átvészeljük együtt a lehető leggyorsabban.

A konditerem így most egy ideig tiltólistán van, ám szerencsére otthon is lehet edzeni. Lássunk egy otthon is könnyedén elvégezhető 2x5 körös intenzív edzést, melyhez nincs szükséged semmi másra csak egy pár kézisúlyzóra és a saját testedre.

 Evezés fekvőtámaszból 
1. Fogj meg egy pár kézisúlyzót és indíts fekvőtámasz pozícióból, miközben mindkét kezedben egy-egy súlyzó.

2. Végezz el 2 fekvőtámaszt, majd a jobb kezeddel csinálj egy evezést. Ezután ismét egy fekvővámaszt, majd végezd el az evezést bal kézzel is.
3. Ugorj guggoló pozícióba és felállással kombinálva nyomd ki a súlyokat egy erőteljes mozdulattal.
4. Ereszd le a súlyzókat csípőmagasságba, majd guggolj le míg a súlyzók elérik a talajt és ugorj vissza fekvőtámasz pozícióba. Ezzel kész is vagy 1 körrel.
5. Csinálj meg 5 kört, garantált a kimerülés és az eredmények is.

 Burpee előreugrással 
1. Erekszedj le guggoló helyzetbe, tenyerek a talajon. Gyors ugrással rúgd hátra mindkét lábad fekvőtámasz pozícióba és végezz is el egy fekvőtámaszt.

2. Ugorj vissza a kiinduló helyzetbe, majd karlendítéssel segítve ugorj előre, olyan távolra amennyire csak bírsz. Landolás után, készülhetsz is a következő körre.
3. Csinálj meg itt is 5 kört, érezni fogod a hatást.