A nagy zúzás: emelés, kinyomás, felhúzás ájulásig!

Amire szükséged lesz ehhez az izom bedurrantó köredzéshez: erő, állóképesség, és jó gyomor!

Nézzük csak mit történik veled átlagos edzésnapokon! Lemész a terembe, és megcsinálod a szokásos edzést, úgymond hozod a kötelezőt. Előveszed az edzésterved és végrehajtod az előírt szetteket és ismétléseket, esetleg egy kicsivel nagyobb súllyal, mint előző héten, majd roppant elégedetten, széles mosollyal távozol. Máskor nem vagy igazán formában, és több időt töltesz lent csajozással, mint a súlyok emelgetésével. Nyugi, ez mindenkivel előfordul!

Aztán persze szerencsére vannak napok, amikor extra motiváltan érzed magad és úgy érzed mindenre képes vagy. Az eredeti edzésterved csupán lötyögésnek tűnik, és valami többre vágysz. Valami durvára. Igazi kihívásra. Addig akarsz edzeni, amíg szinte össze nem esel, és azt sem bánod ha négykézláb kúszol ki a teremből. Igazi nagy zúzás kell neked!

Szerencsére mi ebben is tudunk segíteni! Folyamatosan megosztunk veled egy brutál durva edzéstervet, amik csak rád várnak, ha a határaidat szeretnéd feszegetni és valódi kihívásra vágysz, vagy csak elszakadnál a megszokott edzéstervedtől. De előre szóltunk, ettől az edzéstől tutira kipurcansz majd!

Ez az edzés mindenkinek ajánlott, hiszen a gyakorlatok egy részét saját testsúllyal végezzük, így a kisebb testsúlyúak könnyebb, míg a nagyobb tömeggel rendelkezők értelemszerűen nagyobb súlyokkal dolgoznak majd.  A feladat a lentebb ismertetett 4 gyakorlat teljesítése öt percen belül. Ha ez már nem megy és kicsúsznál az időkeretből, végezd a gyakorlatokat több körben. Ha viszont bőven beleférsz az öt percbe, a fennmaradó időben pihenj egy kicsit. Ez a köredzés minden nagyobb izomcsoportot alaposan megdolgoztat: az alsótestet guggolásokkal, a mellizmokat, a deltát és a tricepszet a fekve nyomó padon, a felső háti szakaszt és a bicepszet a húzódzkodásokkal, az állóképesség növelésére pedig ott az evezőgép.

Ne feledd, hogy mindössze öt perced van a gyakorlatsor teljesítésére, és ez bizony leírva lehet könnyűnek tűnik, de a valóságban korántsem az.

A gyakorlatsor:

Guggolás súlyokkal

5 db ismétlés saját testsúllyal

Fekve nyomás padon

8 db ismétlés saját testsúllyal

Húzódzkodás

10 db ismétlés saját testsúllyal

Evezőgép

500 méter