Erős szív és szálkás test 15 perc alatt!

Saját testsúllyal végzett dupla köredzést mutatunk, amivel erősítés közben is kardiózhatsz! Nyisd meg a cikket, állítsd be a stoppert, és mehet!

 

Nincs időd edzeni a nagy hajtásban? Sebaj! Az alábbi gyakorlatsor elvégzésének sem az idő, sem a pénz nem lehet akadálya! Ezzel a gyilkos programmal ugyanis 15 perc alatt letudhatod a kardiót, miközben hatékonyan erősítesz! Ráadáasul mindenféle felszerelés nélkül, bárhol elvégezhető!

Hogyan végezd?

Két köredzés formájában gondolkodj. Az első három gyakorlatot végezd közvetlenül egymás után, majd pihenj 60 másodpercet. Ismételd meg a kört ötször, majd következhet a második három gyakorlat, majd 30 másodperc szünet. A második kört is ötször végezd el.

  1. terpeszugrások (30 ismétlés)
  2. hegymászógyakorlat (20 ismétlés)
  3. négyütemű fekvőtámasz (10 ismétlés)

Végezd el ötször, 60 másodperces szünetekkel.

  1. guggolás (10 ismétlés, saját súllyal)
  2. fekvőtámasz (10 ismétlés)
  3. hasprés (10 ismétlés)

Végezd el ötször, 30 másodperces szünetekkel.

Kövess minket Facebookon is!

www.facebook.com/muscleandfitnesshungary