Az igazi fegyencedzés: a 100 guggolásos kihívás!

Építs brutális alsótestet Mike Tyson módszerével!

Habár a „mindent a szemnek” elv alapján vezérelt, agyon önbarnítózott típusú edzőtársaink hajlamosak ellógni a lábnapokat, azok, akinek a valódi erőnlét fejlesztése és a tekintélyt parancsoló fizikum megszerzése a cél, tudják, hogy a masszív piramis-alkat eléréséhez egy szilárd alapra van szükség. Ezt az alapot pedig akár otthon, az irodában, egy sivár börtöncellában, vagy az esti bevásárlásnál történő sorban állás közben is meg tudjuk építeni!

Mike Tyson három éves börtönbüntetése után még izmosabban tért vissza a szorítóba. Amellett, hogy felsőteste is jóval kidolgozottabb volt, a védjegyéül szolgál, fatörzs méretű combjai is vastagabbak voltak, mint valaha!

Mivel rengetegen vágynak Tyson lábizmainak megszerzésére, most lerántjuk a leplet arról a lábedzésről, amit a kíméletlen bunyós a rácsok mögött folytatott!

Tyson guggolós edzésterve

1, Készíts elő 10 kártyát és helyezd el őket a talajon, egymástól kb. 8 cm távolságra

2, Guggolj le és ragadd meg az első kártyát, majd haladj előre és helyezd azt  a második tetejére.

3, Ezután már két guggolást kell végrehajtanod minden egyes kártya megszerzése előtt

4, Sétálj a harmadik kártyához, majd két guggolás végrehajtása után helyezd őket a talajra. Ahhoz hogy újra felemeld őket, már hármat kell guggolnod minden egyes kártya esetében. Így közelítsd meg a negyedik kártyát és kövesd ezt a sormintát!

5, Ezt a szabályt követve tedd le és szerezd meg mindegyik kártyát egyesével, amíg mind a tízet össze nem gyűjtöd!

Ekkorra már teljesíted a célt, a 100 guggolást!

Ez a kihívás igazi fenegyerekeknek szól! Háromszor kell végrehajtanod a fent vázolt sorozatot, az egyes sorozatok között két perc pihenés engedélyezett. Ha négy perc alatt meg tudod csinálni a sorozatot, akkor remek kondiban vagy! Ha három perc alatt is megy, akkor még rendőr és a börtönőr is kalapot emelne előtted!