5 perces szuperintenzív „skorpió” törzsedzés

Ezzel a metabolikus köredzéssel hatékonyan erősítheted a törzsed, miközben alaposan felpörgeted az anyagcseréd!

 

 

MIRŐL IS VAN SZÓ?

Andy McDermott Los Angeles-i sztáredző rövid, de annál hatásosabb törzs- és alsótest edzést mutat most, amelyet 3-5 körben végezz, az alábbi gyakorlatokkal: plank, skorpió, sétáló kitörés, és extrém terpeszugrással (mintha angyalkáznál a hóban). A gyakorlatot rövidsége teszi kihagyhatatlanná, hiszen napi 5-10 perc edzés is határozottan több a semminél!

MITŐL MŰKÖDIK?

„Ez az edzésterv egyedülálló módon aktiválja törzsed és alsótested izmait, miközben veszettül felturbózza az anyagcserédet! A lázas hasedzések mellett sokan hajlamosak elhanyagolni a derék- és csípőtáji izmokat. A törzs és alsótest izmai összehangolt munkájára mindig szükség van, ezért érdemes együtt edzeni őket. A program nagy előnye, hogy gyakorlatilag semmilyen segédeszközre nincs szükség hozzá, így bárhol és bármikor elvégezhető!”

1. gyakorlat: 30 mp plank

2. gyakorlat: 20 skorpiózás (emelt lábas törzsfordítás hason fekve)

3. gyakorlat: 10 sétáló kitörés

4. gyakorlat: 30 széles terpeszugrás nyújtott karral és lábbal

Kövess minket Facebookon is!

www.facebook.com/muscleandfitnesshungary