Hasazás, ahogy még nem próbáltad!

Makacsul fejlődik hasad alsó része? Ezeket az újdonságokat kár volna kihagyni!

Feltéve, hogy szabályos formában végzik, semmi baj nincs a tradicionális hasprésekkel, felülésekkel és térdemelésekkel. Ezek a hagyományos mozdulatok senkinek sem árthatnak, de viszonylag szerény eredménnyel kecsegtetnek. Ha viszont olyan kőkemény kockahasat szeretnél, amin minden csajnak megakad a tekintete, íme egy igazi hardcore edzésterv!

MAXIMÁLIS FEJLŐDÉS!

A program négy gyakorlatából három közvetlenül az alhasra irányul, mivel az alsótest mozgatása közben a felsőtest szinte mozdulatlan marad. Mivel az alsó kockák látványos kihangsúlyozása a legnehezebb feladat, kimondottan igyekszünk erre a területre koncentrálni. Mi tagadás, ezt a tervet nem fogod bármelyik mell- vagy hátedzésed végére csak úgy odabiggyeszteni.

A hasunk legalább annyira fontos, mint bármely másik testrészünk: ezt nem nehéz belátni, ha figyelembe vesszük, hogy az összes atlétikus mozdulat a törzsünkből indul ki. Ehhez méltó edzésprogrammal kell tehát megtisztelnünk.  Ebbe az edzésterve 16 teljes sorozatot építettünk, hogy mennyiségben, hatékonyságban és változatosságban is egyedülálló élményben legyen részed!

AZ EDZÉS MENETE

4 x 25 cliffhanger

4 x 10 „skorpiófarok” (térdemelés tolódzkodásból előre és hátra, összekulcsolt lábbal)

4 x 25 térdemelés tolódzkodásból

4 x 20 váltott lábemelés (mintha hanyatt fekve lábtempóznál úszás közben)

Kövess minket Facebookon is!
https://facebook.com/muscleandfitnesshungary