Növeld a hátizmod fordított evezéssel

Nincs feltétlenül szükséged hatalmas súlyokra ahhoz hogy tekintélyt parancsoló hátat építs.

Ha nagyobb és vastagabb hátizmokat szeretnél, akkor az edzésterved szerves részét kell képezniük az evező gyakorlatoknak. Akár súlyzóval, akár géppel csinálod, biztosan hatásos lesz. Ajánlott az összes módszert használni, beleértve a fordított evezést is. Ennek a saját súlyos gyakorlatnak az a szépsége, hogy több technika előnyét is ötvözi.

AZ EVEZŐ ZÓNA

A hátizmod építéséhez kövesd a következő lépéseket:

KÉSZÜLJ FEL

Helyezd el a súlyzó rudat az erőkeretben úgy, hogy egy karnyi távolságnál messzebb legyen a padlótól.

Feküdj a rúd alá és vállszélességben markold meg.

Sarkaiddal a földön, egyenes testtel és karokkal kezdd a gyakorlatot.

CSINÁLD

A hátizmaid segítségével húzd fel magad a rúdhoz. Amikor a mellkasod eléri a rudat, lassan ereszd le magad, amíg a karjaid újra nyújtva nem lesznek. Nehezítheted a gyakorlatot, ha felrakod a lábaid egy padra vagy zsámolyra.

GYORS TIPPEK

  • Ezt a gyakorlatot a hátedzésed bármely szakaszában végezheted, habár sokan a legvégére hagyják.
  • 3-4 szériában, 12-20 ismétlésszámmal ajánljuk