Guggolás biztonságosan

Tudjuk, hogy az elől guggolás finoman szólva nem tartozik a kedvenc gyakorlataid közé. Úgy érzed, hogy a rúd bármelyik pillanatban megfojthat, csuklóid pedig nem elég erősek, hogy elbírják a súlyt. Ám ha egy biztonságos rúddal végzed a gyakorlatot, az alábbi tanácsaink segítségével kényelmesebben, és jóval hatékonyabban tudod majd végrehajtani a gyakorlatot.

 A biztonságos rúd guggoláshoz

Pontosan miről is van szó? Ez egy olyan guggolásra tervezett eszköz, aminek a közepe ki van párnázva, a két szélén pedig két fogantyú található, amik merőlegesek magával a rúddal. Eredetileg úgy tervezték, hogy tökéletesen illeszkedjen a nyakad alsó részéhez, de ha megfordítod, úgy hogy a két fogantyúja hátrafelé nézzen, akkor épp ideális lesz az elől guggoláshoz, mivel könnyebb lesz tartani, és kevesebb nyomás nehezedik majd vállaidra.

Így használd!

Tarts a rudat a szokott módon, mintha egy átlagos eszköz lenne, két karodat mellkas előtt keresztezve kulcsold át. Hagyj pár centi rést a nyakad és a kipárnázott középrész között, így könnyebb lesz majd levegőhöz jutnod! Figyeld meg, hogy guggolás közben könnyebb lesz majd egyenesen tartanod a felsőtested!

Gyorstipp:

Az elől guggolás keményebben dolgoztatja meg a comb izmait, mint a hátrafelé guggolás, valamint kevésbé terheli a hát alsó szakaszát!