10 perc zsírpusztítás + tökéletes egyensúlyérzék!

Nincs szükséged tengernyi időre és méregdrága felszerelésre, hogy ezt a pofonegyszerű, 4 gyakorlatból álló sajátsúlyos edzéstervet bárhol, bármikor elvégezhesd!

 

MIRŐL IS VAN SZÓ?

Andy McDermott Los Angeles-i sztáredző köredzéséről, amely nem áll másból, mint oldalsó kitörésekből, húzódzkodásból, planksétákból és sprintekből.  5-10 percnyi bemelegítés után állítsd be az órád 10 percre, majd friss, mégis fenntartható tempóban állj neki az első körnek, és ne is állj meg egészen addig, amíg le nem telt a 10 perc.

MIÉRT MŰKÖDIK?

Ha a felső- és alsótested felváltva dolgoztatod, könnyen felpörgetheted és magasan tarthatod a pulzusod, de a valódi kulcs az olyan, a megszokottól eltérő irányú mozdulatokban rejlik, mint amilyen az oldalra kitörés és a plankséta. Az oldalra kitörések stimulálják a közelítő és távolító izmok rostjait, amelyek a legtöbb hagyományos lábemelésnél nem sok hangsúlyt kapnak. A plankséták pedig egyedülálló módon stimulálják a törzset, vállat és karokat!

Hogyan végezd az oldalsó kitörést? Az egyik oldalra lépj egy nagyot, hogy a külső lábad egészen kinyújtsd. Behajlított lábad sarkára támaszkodva érkezz vissza alaphelyzetbe, majd ismétled meg a másik oldalra is.

AZ EDZÉS MENETE

Állíts be egy stoppert 10 percre, és az alábbi gyakorlatokat végezd megállás nélkül egymás után, majd szintén pihenő nélkül kezdd újra a kört. Ismételd 10 percig.

1. gyakorlat: kitörés oldalra (mindkét lábbal 10-szer)

2. gyakorlat: 5-10 húzódzkodás

3. gyakorlat: 5 plankséta

Állj egyenesen, majd hajolj előre, és tenyereiddel sétálj előre, amíg plank alappozícióba kerülsz, majd ugyanígy érkezz vissza állásba. Ez számít egy ismétlésnek.

4. gyakorlat: 30 mp sprint / lépcsőzés / ugrókötelezés magas térdemeléssel

Kövess minket Facebookon is!

www.facebook.com/muscleandfitnesshungary