Erősítés, zsírégetés, kondicionálás 15 percben!

Emeld a lábad, hogy zsírégetésed hatékonyságát és általános kondíciód is magasabb szintre emelhesd!

 

MIRŐL IS VAN SZÓ?

A Los Angeles-i sztáredző Andy McDermott intenzív teljes testes köredzésről, amely bukásig végzett húzódzkodásokkal kezdődik, majd az egész tested igénybe vevő négyütemű fekvőtámaszokkal (burpee) folytatódik. Ezt rúdig végzett teljes lábemelések követik, mielőtt 1 perc futásba kezdenél. A kört 10-15 percen keresztül ismételd.

MITŐL MŰKÖDIK?

Ezzel a köredzéssel minden fontos izomcsoportot megdolgoztathatsz: átható felsőtest-gyakorlattal kezdesz, amely törzsizmaid mellett próbára teszi az energiaszintedet is, ráadásul az egekbe emeli a pulzusodat, ami a négyütemű fekvőtámaszoktól és lábemelésektől sem lesz alacsonyabb! Az egyperces futás az aktív pihenést szolgálja. Az alábbi program az erősítés, zsírégetés és kondicionálás tökéletes kombinációja!

AZ EDZÉS MENETE:

1. gyakorlat: húzódzkodás bukásig

2. gyakorlat: 15 négyütemű fekvőtámasz (burpee)

3. gyakorlat: 10 lábemelés függeszkedve, rúdig

(Ha lábaddal véletlenül sem akarod megsérteni a kezed, vállszélesnél nagyobb kartartásból indíts.)

4. gyakorlat: 1 perc futópadozás

Kövess minket Facebookon is!

www.facebook.com/muscleandfitnesshungary