Zsírégetés 10 perc alatt?

Ugrálóköteles HIIT-köredzéssel lehetséges!

Mi az első dolog, ami a zsírégetés szóról eszedbe jut? Ha lelki szemeid előtt végeláthatatlan kardióedzések és unalmas taposások jelennek meg, gondold újra. A karcsú és szálkás testhez ugyanis számtalan egyéb, talán rövidebb út is vezet.

Tudományos kutatások bizonyították, hogy a rövidebb, de változó intenzitású edzések során sokkal több zsírt vagyunk képesek elégetni, mint a hosszan és kitartóan végzett kardióedzések alkalmával. Egy, a kanadai Laval Egyetemen végzett kísérlet során a magas intenzitású intervallumos edzések (HIIT) mintegy kilencszer hatékonyabbnak bizonyultak az egyenletes tempójú kardióedzéseknél. 

A HIIT-edzésnek is számtalan fajtája létezik, de miért éppen az ugrálókötelet javasoljuk?  Mi teszi ezt a rendkívül egyszerű eszközt ennyire hatékonnyá?

Egyrészt hordozható, és használta rendkívül egyszerű, emellett számtalan egyedülálló előnnyel rendelkezik. Segítségével azonnal és könnyen változtathatsz edzésed intenzitásán és sebességén, hogy a lehető legkevesebb időveszteséggel a leghatékonyabban koncentrálhass a feladatra, és dinamikusan váltogathatod a zsírgyilkos technikákat, mindig más izomcsoportra koncentrálva, koordinációs képességeidet is javítva.

Ha még sokoldalúbbá szeretnéd tenni az edzést, egy-két sajátsúlyos gyakorlatot is bevethetsz.

GYORSTIPP: Ha igazi hardcore edzésre vágysz, használj vastag hajókötelet, hogy még intenzívebben dolgoztasd meg izmaidat.

jumpingrope.jpg

AZ EDZÉS MENETE

Köredzés formában igyekezz a lehető legkevesebb pihenéssel 5 kört végezni.

  1. gyakorlat– 30 másodperc ugrálás, lassú tempóban. Nehezítésnek kombinálhatod terpeszugrásokkal.
  2. gyakorlat– 30 másodperc ugrókötelezés a lehető leggyorsabb tempóban, magas térdemeléssel (igyekezz 30 másodperc alatt kihozni magadból a maximumot!).
  3. gyakorlat– 30 másodperc plank vagy hegymászógyakorlat.

Az egész köredzés összesen 10 percet vesz igénybe!

Kövess minket Facebookon is!

https://www.facebook.com/muscleandfitnesshungary