A legjobb sajátsúlyos gyakorlatok alacsonyaknak

A konditeremben az alacsonyabbak nagy előnnyel indulhatnak, és nincs ez másként a sajátsúlyos edzésben sem. Próbáld ki ezt a 7 gyakorlatot, hogy fokozd az egész tested erőszintjét.
HA 170 CENTI ALATT VAGY, akkor jó híreink vannak számodra: a konditerem a te játszótered. A súlyok mozgatásánál előnyből indulsz, mert egy 190 centis emberhez képest kisebb úton kell mozgatni azokat a guggolásnál, fekvenyomásnál és felhúzásnál. Emiatt a súlyodhoz képest nagyobb vasakkal vagy több ismétléssel bírhatsz el. Ráadásul a rövidebb végtagok miatt az ízületek is kisebb „nyíró” hatásnak vannak kitéve, így a sérülésveszély is csökken.
De most nem a nagy súlyok miatt vagyunk itt, lássunk 7 ütős gyakorlatot, aminél a súlyok helyett elegendő a saját tested!

Védd magad!

Most félsz ugye? Mindenki fél. Félelem és rettegés uralkodik a világon. Vírus a levegőben. Vírus az országban. Vírus a városban. Vírus a családban. Vírus. Vírus. Vírus. Sokkoló hírek. Betiltott kézfogások. Üres üzletek. Arcok helyett maszkok. Karantén és vesztegzár. Megtelt kórházak, kígyózó sorok a gyógyszertárak előtt. Mindenki gyanakodva figyeli egymást. Ki honnan jön. Kinek a valakije az, aki most valahonnan jön. Ki fertőzhet, ki fertőz. Elnéptelenedő utcák, lakások légó pincéjébe zárt lelkek. Aggódó tekintetek a TV képernyők előtt.