A legjobb gyúrós játék-karakterek!

A játékok tele vannak tagbaszakadt szereplőkkel, most a M&F rangsorolja a legdurvábbakat.

Akiknek az edzőterem az életük, azok sok mindenből merítenek motivációt: filmekből, könyvekből, képregényekből, és igen, videojátékokból is. Talán könnyebb megérteni, hogyan tud inspirálni valakit egy film, de azoknak az életében, akik a 90-es években nőttek fel a videojátékok meghatározó szerepet töltöttek és töltenek be máig is. Tehát míg a 80-as évek gyerekeit először a Predator motiválta edzésre, addig a 90-es évekét már a Street Fighter II-ben verekedő Guile hatalmas bicepsze. Nem számít, hogy a motivációd forrása kitalált személy vagy sem, a lényeg, hogy elhúzd a beled az edzőterembe.

KRATOS

A Háború Istene büszkélkedhet a videojáték történelem legkomolyabb testalkatával. Méreteit egyértelműen a testépítés aranykorának  legnagyobb szereplőiről mintázták. Bár nem éppen a realizmus jut eszünkbe a God of War szériáról, de a készítők mellett szól, hogy Kratos anatómiáját hihetőre rajzolták. Lehet, hogy 4 méter magasra ugrik, de teste még sincs túlméretezve. A teste és képességei tökéletesen beleillenek abba a világba, amelyben mozog. Hogy nincs semmi rajzfilmszerű vagy abnormális Kratosban mi sem bizonyítja jobban, mint Brandon White, aki egy reklámban alakítja a főhőst igen meggyőzően. Mindene arányos, méretei fantasztikusak, ugyanakkor teljesen hihetőek.

GUILE

A 90-es évek eleje a verekedős játékokról szólt. Amikor megjelent a klasszikus Street Fighter II, minden gyerek azon veszekedett, hogy ki legyen Guile-el. Nem valamilyen speciális képesség miatt, vagy mert gyorsabb, erősebb lett volna a többi karakternél. Egyszerűen csak baromi jól nézett ki. Nem csoda, hogy a játék alapján készült film is Guile köré épült, és ki más is alakíthatta volna a főhőst, mint Jean Claude Van Damme.

DUKE NUKEM

A szivarozó, űrlény pusztító Duke-nak 1996-ig kellett várnia az áttörésre, amikor is megjelent a Duke Nukem 3D. Sikerét nagy mértékben köszönheti hatalmas vállainak és parádés bicepszeinek.

CHRIS REDFIELD

Mióta 1996-ban az első Resident Evil megjelent a Play Station 1-re, a főszereplő Chris Redfield szemmel láthatóan elkezdett edzeni. Egy átlagos külsejű rendőrként kezdte az első részben, azóta folyamatosan pakolja magára az izmot, az ötödik részben már kigyúrt szuper zsaruként bukkan fel. Nem tudjuk mit szedett Redfield, de mi is akarunk belőle.

MARCUS FENIX

A Gears of War széria hősének talán nincs kocka hasa (nem tudjuk, hisz sosem veszi le pólóját), és egyedül felkarját hajlandó megmutatni nekünk. De azok a bicepszek elég komolyak ahhoz, hogy Phil Heath (Mr. Olympia) is megirigyelje őket. Talán kicsit már túlzás is, de ez nem lehet akadálya az álmodozásnak.

LIU KANG

Akiknek Bruce Lee szikár, atletikus testfelépítése jelenteti az inspirációt, azoknak a Mortal Kombat-os Liu Kang lehet a videojátékos etalon (a Tekken-es Marshall Law mellett). Villámgyors és tökéletesen szálkás. Egy kis videojátékos varázslatnak köszönhetően annak ellenére sem lassultak mozdulatai, hogy az első rész óta tekintélyes izomtömeget szedett fel magára.

HEIHACHI MISHIMA

A Tekken szériából jó pár karakter szerepelhetne itt. Azonban muszáj volt Heihachi-t kitüntetnünk, aki hatalmas izomtömeget vonultat fel, mégpedig úgy, hogy jól láthatóan már megette a kenyere javát. Igen, tudjuk, nem túl realisztikus, de mindenkinek kell valami, amiről ábrándozhat. Ha másról nem, hát arról, hogy még Mishima korában is úgy fogunk zúzni, mint ő.

ABOBO

Nehéz nevetés nélkül elolvasni Abobo nevét. Ugyanolyan nevetségesen hangzik, mint ahogy kinéz ezzel a testfelépítéssel. A Double Dragon rosszfiúja egy igazi izomgolyó. Csak ne menj túl közel hozzá, mert rögtön kilapít, hogy aztán önelégült tekintettel ácsorogjon a hulládon a túlméretezett vállaival.

CAPTAIN CARNAGE /MAJOR MAYHEM

Az 1992-es Total Carnage témája akkoriban elég aktuális volt, a cél egy gonosz Közel-Keleti diktátor, Akhboob tábornok legyőzése. Bár a karakterek elég kis méretben jelennek meg a képernyőn, az izmaik azért jól láthatóak minden alkalommal, amikor elsütik a fegyvert. Ha gyerek voltál, amikor ez a játék megjelent, akkor ez a káprázatos kezdő képernyő biztosan magával ragadott.

ZANGIEF

A Street Fighter szőrös orosz harcosa azért került bele a listába, mert a videojáték történelem leglátványosabb virtuális szobrát állítja az erősembereknek és a testépítőknek. Még senki sem csinált olyan játékot, amiben Derek Poundstone vagy Matt Kroczaleski szerepelt, de Zangief nagyon közel van hozzá.