Így válj alfahímmé!

Ezekkel a szakértők által ajánlott életmódváltó tippekkel nemcsak tesztoszteron szintedet pörgetheted fel, tested valósággal égetni fogja a zsírt, és még a szexuális életed is felpezsdül!

Van egy fontos hírünk számodra, amit a nagy hétköznapi hajtásban hajlamos lehetsz elfelejteni! Férfi vagy, méghozzá tetőtől talpig! Igen ám, de a szomorú ebben az, hogy tesztoszteron szinted folyamatosan csökken, és nem akkor, amikor már 60 éves leszel, hanem ma is. Visszafordíthatatlanul. Egy kutatás például azt is kimutatta, hogy a férfiak tesztoszteron szintje átlagosan 20%-kal alacsonyabb, mint 20 éve volt. Sőt, arra is rájöttek, hogy minden negyedik férfi esetében még ennél a siralmas átlagnál is alacsonyabb ez a szint. És hogy mit jelent ez számodra? Minden edzésbe fektetett izzadtságcsepp és szigorú diéta mehet a kukába.

Ne aggódj, azért nem akartuk teljesen elvenni a kedved! Ezért most ellátunk 8 olyan tanáccsal, amik nem járnak hatalmas életmódváltással, mégis segítenek a szexuális életed felpörgetésében (vagy épp szinten tartásában), valamint a hatékony zsírégetésben és izomépítésben is!

Ne félj a zsíroktól!

Vélhetően már te is hallottad, hogy nem a zsírtól kúszik fel ránk a nem kívánt zsír! Ez egyrészt valóban így van, plusz, ha odafigyelsz rá, hogy több zsírt (főleg telített zsírt) vigyél be a szervezetedbe, az a férfiasságodnak is rendkívül jót tesz! A telített zsírsavak ugyanis koleszterint termelnek, amit a tesztoszteron előfutárának is nevezhetünk. Az úgynevezett politelítetlen zsírsavak, amik leginkább a zsírosabb halakban (például a lazacban) találhatóak a megfelelő vérkeringést és véráramlást segítik elő, ez pedig az erekció szempontjából nagyon fontos ugyebár. Ha azonban kerülöd a zsírt, azt nem csupán a tested és a szexuális életed bánhatja, de terméketlen spermákat is eredményezhet. Van még kérdés?

Végezz emeléseket vízszintesnél mélyebbről!

Számtalan érvet tudunk felhozni, ami azt bizonyítja, hogy az emelés a gyakorlatok egyik legnagyobb királya, hogyan turbózza fel a növekedési hormon termelődését edzés közben és miképp fejleszti kiemelkedően jól az izmokat. De lássuk be, emelni mindenki tud! Az alfahímeknek keményebb kihívás kell! Ők a vízszintesnél mélyebb kiinduló pozícióból kezdik az emelést, úgy, hogy felállnak egy step-padra, vagy egy kisebb dobozra. Ettől ugyanis megnő az a távolság, amit a súlyokkal megpakolt rúdnak meg kell tennie a mozdulat közben, és sokkal komolyabb munkára késztet. A különbség nem nagy, de az eredmények látványosak!

Fogyassz több fehérjét!

Sokan tartanak attól, hogy ha egy étkezéssel, több mint 30 gramm fehérjét visznek be, akkor a 30 gramm feletti mennyiséggel szervezetük nem tud mit kezdeni, így az nem is hasznosul. Nos, ezt általában azok gondolják, akik ugyan járnak edzeni, de nem fejlődnek semmit. Mit gondolsz, Dwayne „The Rock” Johnson egy ültő helyében csak 30 gramm fehérjét tol magába? Hát nem, és neked sem kell itt megállnod! Amerikai kutatók bebizonyították, hogy azok a férfiak, akik egyszerre 85 gramm fehérjét fogyasztottak el, jobb izom-zsír aránnyal rendelkeztek, mint azok, akik ugyanezt a mennyiséget elosztva vitték be a szervezetükbe. Ez persze nem jelenti azt, hogy kötelező egyszerre 85 grammnyit belapátolnod, azonban azt kétségtelenül bebizonyítja, hogy 30 gramm nem a határ.

Ne vidd túlzásba a reggelit!

Elterjedt az az elmélet, miszerint a reggeli a nap legfontosabb étkezése, és ilyenkor még bármit ehetünk. Azt tudtad, hogy az amerikaiak 90%-a rendszeresen reggelizik, 35%-uk mégis túlsúlyos? A reggeli is csak egy étkezés, nem fontosabb, mint az ebéd, vagy a vacsora. Persze részét képezi az egészséges étrendnek, de ha épp nem vagy éhes miután kikászálódtál az ágyból, akkor nem kell teletömnöd magad egy hatalmas tál zabpehellyel csak azért, mert azt olvastad, hogy ez majd segít a fogyásban. A legfontosabb a kiegyensúlyozott étrend, hogy egyiknél se ess túlzásba a mennyiséget illetően.

Aludj legalább 7 órát!

Mindannyian imádjuk a kanapén elheverve végigizgulni az éjszakai sportközvetítéseket, de mivel ezeket másnap úgyis megismétlik, inkább feküdjünk le korábban! Ha éjszakai baglyot játszol, hajlamos lehetsz nyitogatni a hűtőt, és akarva akaratlanul is félrekajálsz, anyagcseréd csökken, valamint szexuális teljesítőképességed sem lesz túl fényes. Ezek mind tudományosan alátámasztott tények. Az megfelelő alvás tehát kiemelt fontosságú, mindig helyezd előtérbe! Egy amerikai orvosi lap közzétett egy tanulmányt, ami bebizonyította, hogy azoknak a férfiaknak, akik csupán öt órát, vagy még kevesebbet aludtak, 15%-kal csökkent a tesztoszteron szintjük. Ekkora csökkenés alapesetben 15 év alatt következhet be.

Eddz intenzívebben!

Az elhízás hatással van az önbizalmadra, és a közérzetedre is, így az egész életedre rányomhatja a bélyegét, és nem csak azért, mert nem fog tetszeni, amit a tükörben látsz. Ha magas a testzsír százalékod, az megemeli a vércukorszintedet, amitől lehangolt leszel, nem lesz elég energiád, és szervezeted minden egyes falatot extra zsírként fog elraktározni. Ne feledd, hogy az edzés nem csupán az emelésekről szól, iktass be gyakrabban magasabb intenzitású gyakorlatokat is. Lehet az sprintlelés, evezőgép, vagy bármi, ami új kihívások elé állít. Ez az edzéstípus a megfelelő diétával kombinálva segít vércukorszinted alacsonyan tartásában, formába hoz fizikálisan és mentálisan is, és mivel rengeteg kalóriát égetsz el vele, néha el is csábulhatsz egy kis csaló étkezésre.

Kívánd a szexet!

A Chicago-i Egyetem tudósai egy érdekes kísérletre vállalkoztak. Utána akartak járni annak a hiedelemnek, hogy a férfiak az idő múlásával egyre kevésbé kívánják a szexet. Feltevésük beigazolódott! A férfiak már kevesebbet gondolnak a lepedőakrobatikára, és a szexuális együttlét egyre inkább frusztrálttá teszi őket. A kísérletben részt vevők közül azoknál mutattak ki érdektelenséget, akiknek tesztoszteron szintje átlag alattinak bizonyult. Márpedig a férfiassághoz hozzátartozik a rendszeres szex is, hiszen azok, akik többször élnek nemi életet tovább élnek, és egészségesebbek is.

Ellenőriztesd a tesztoszteron szinted!

Egy alfahím nem attól lesz kiemelkedő, hogy jobb a többieknél, hanem attól, hogy a legjobbat hozza ki önmagából. Ne félj a vizsgálatoktól, derítsd ki, hogy tesztoszteron szinted megfelelő-e, vagy esetleg túl alacsony. Ha ugyanis nem éri el a megfelelő szintet, az komoly keringési zavarokhoz, depresszióhoz is vezethet és persze az izomépítésben is gátol. Fontos tehát tudni a jelenlegi állapotod, hogy ha kell, akkor megtedd a szükséges lépéseket.