Oksana Grishina bajnoki diétája + edzésprogramja

A 2016-os Arnold Classic versenyek orosz fitneszbajnoka az alábbi étrenddel tartja verhetetlen formáját!

 

Lássuk, mi szerepel a díjnyertes menüben!

1. étkezés:

150 g zsírszegény orosz házi túró (a piacról) + 1 fehérjeszelet vagy 35 g zabpehely 1 ek. mogyoróvajjal

2. étkezés:

120 g csirkehús, 35 g rizs, zöldségek/saláta

3. étkezés:

120 g lazac vagy steak + saláta

4. étkezés:

150 g tepsiben sült krumpli, 100 g csirke, saláta

5. étkezés:

4 tojás fehérje (1 sárgájával), ebből cukkínis-gombás omlett

6. étkezés:

150 g zsírszegény orosz házi túró

Étkezések közti snackek: fehérjeturmix, csonthéjasok (főleg mandula és kesudió), vagy gyümölcsök (főleg alma, narancs, grapefruit)

Kiegészítők: zsírégető, fehérjepor, fehérjeszelet, edzés előtt BCAA, multivitamin, omega-3

HETI EDZÉSMENET

  • mell és bicepsz
  • váll
  • hát és tricepsz
  • láb 

Ehhez jön a heti 3 edzés kifejezetten a színpadi gyakorlat betanulására, és napi 2 alkalommal 20-40 perc kardió szobabiciklin, futópadon, vagy egy tempós frissítő séta formájában.  

KEDVENC GYAKORLAT:

„Főként a vállamra szeretek koncentrálni, mert rendkívül sokat nyomnak a latban a megjelenés és első benyomás szempontjából.” 

Főbb gyakorlatok:

egykezes vállnyomások

egykezes oldalemelések

egykezes állig húzások

döntött törzsű egykezes oldalemelések

Kövess minket Facebookon is!

www.facebook.com/muscleandfitnesshungary