3 tipp az eredményes és kellemes diétáért

Ezekkel a fontos trükkökkel nem csak hatékonyabbá, de elviselhetőbbé teheted szálkásító étrended.

 

1. EGYÉL GYAKRABBAN!

Próbáld étkezéseidet úgy ütemezni, hogy három óránál több ne teljék el köztük. Így szinten tarthatod a vércukorszinted, és harmóniában az anyagcseréd, azaz elkerülheted a falási rohamokat. Egy tökéletes napba bele kell férjen a reggeli, tízórai, ebéd, uzsonna, vacsora, és még akár a lefekvés előtti nasi is, csak éppen sosem szabad egyszerre sokat enned. Késő este már inkább a fehérjére fókuszáj: egy kemény tojás, egy szelet csirkemell, egy fél avokádó, zöldség, gyümölcs. Lefekvés előtt már ne nagyon fogyassz szénhidrátot.

2. IGYÁL TÖBB VIZET!

Nagyon fontos, hogy ne csak az étkezések alkalmával, de azokon kívül is kellő mennyiségű folyadékot igyál, és folyamatosan hidratáld magad. Naponta legalább 2-3 liter vizet fogyassz, és persze más folyadékot, gyógyteát, kávét, amit szoktál, de az édes üdítőket és gyümölcsleveket kerüld. Igyekezz a fenti mennyiséget nem egyszerre ledönteni, inkább kis mennyiségekben folyamatosan hidratálni magad.

3. EDZÉS UTÁN NE FELEJTS EL ÚJRATÖLTENI!

Edzés után 20-30 perccel töltsd fel kimerült energiakészleteidet. Ezzel gyorsíthatod a regeneráció folyamatát, és nagyságrendekkel energikusabbnak érzed majd magad! Egy fehérjeturmix, gyümölcs és némi összetett szénhidrát tökéletes kombó lehet, hiszen a  fehérje és a gyümölcsökben lévő egyszerű szénhidrátok azonnali táplálékot nyújtanak izmaidnak, míg az összetett szénhidrátok lassabban emésztődnek, így elkerülheted a közeli falásrohamot.  

Kövess minket Facebookon is!

www.facebook.com/muscleandfitnesshungary