5 tápláló finomság: ha rádtör az éhség...

Ne állj saját fejlődésed útjába! Ezekkel a tápláló ételekkel különösebb lelkifurdalás nélkül csillapíthatod az étvágyad! 

AVOKÁDÓ

Az avokádó telis-tele van monoszaturált zsírsavakkal, vitaminokkal, ásványi anyagokkal és főként fitotápanyagokkal, mely utóbbiak állítólag csökkentik a rák és szívetegségek kockázatát. Csinálhatsz belőle guacamole-krémet, kenheted szendvicsre, dúsítsd vele a salátád, vagy fogyaszd magában egy kis olívaolaj, citromlé, só és bors hozzáadásával!

Pofonegyszerű tojásos avokádókrém-receptünkért kattints IDE.

Javasolt fogyasztás: naponta 1⁄2 avokádó

muscle-soreness-blueberries.jpg

ÁFONYA

Az áfonya elsősorban rostban gazdag, magyarán segít, hogy az étel minél gyorsabban „teljesítse küldetését”, plusz rengeteg antioxidáns van benne!

Javasolt fogyasztás: naponta 20-25 dkg.

egg-benefits-fried-eggs.jpg

TOJÁS

A tojás nagyszerű fehérjeforrás értékes aminosavakkal. A híresztelésekkel ellentétben nem kell félned a sárgájától sem, hiszen jót tesz a tesztoszteron-termelésnek, ami elsődleges anabolikus hormonként kedvezően hat az izomfejlődésre és csökkenti a testzsírt! Ráadásul a legtöbb tápanyag és az éhségérzetet kontrolláló D-vitamin.

Javasolt fogyasztás: Napi 1-2 tojás.

Apples_0.jpg

ALMA

Egy nagy alma körülbelül 5 gramm rostot tartalmaz, és mintegy 85%-ban víz alkotja, úgyhogy kiválóan csillapítja az étvágyat!

Javasolt fogyasztás: Ismered a mondást: Naponta egy alma…

nuts_2.jpg

DIÓFÉLÉK

A dió, mandula, és társaik szintén jelentős fehérjeforrások, amelyek tömve vannak egészséges zsírokkal. Nyersen a legegészségesebbek!

Javasolt fogyasztás: Napi 10-12 szem (150 kalória).

Kövess minket Facebookon is!

https://www.facebook.com/muscleandfitnesshungary