7 hatékony segítség az immunrendszered erősítéséhez

7 hatékony segítség az immunrendszered erősítéséhez

A folyamatos tüsszögés és szipogás elkerülésére az egyik legjobb recept a rendszeres edzés, tudatos táplálkozás, gyakori alapos kézmosás és az elegendő pihenés, ám vannak időszakok, amikor immunrendszerünk kicsit gyengébb a kelleténél. Nézzük mik segíthetnek átvészelni a nehéz időszakot, mik a legújabb immunrendszer erősítő gyógynövények és egyéb táplálékkiegészítők.

 

1. Bodza

Clusters-fruit-black-elderberry.jpg

A bodzát leggyakrabban a nátha orrfolyás és torokfájás tüneteinek kezelésére használják. Segít csökkenteni a lázat, izomfájdalmakat és az influenza egyéb tüneteit is. Valamint  egyes kutatások szerint az influenza lefutását 3 nappal megrövidíti. Azt is kimutatták, hogy a bodzafajták elősegítik a vírusok pusztulását és immunrendszer erősítő hatásuk is van.

2. Probiotikumok

Fingers-Shaped-in-Heart-Over-Stomach.jpg

A probiotikumok- vagy a jótékony baktériumok - segítik a bélflóra egyensúlyát megtartani, de kevésbé ismert lehetséges előnyei közé tartozik az immunszabályozás és az allergiák csökkentése is. Az immunrendszer optimális működésének egyik fontos feltétele az egészséges bélflóra, ha valamilyen okból kifolyólag károsodik, a legyengült szervezet aligha tudja felvenni a harcot a kórokozókkal. A belek védelméhez az Olimp COLONBIOTIC szedését ajánljuk, napi 1 kapszulát.

  1. SPIRULINA

Spirulina-Powder-Pills-On-Marble.jpg

Ez a zöldes alga gyakran felbukkan az egészséges mivoltukról híres különböző porokban. A spirulina számos jótékony hatása ismert, többek között koleszterin csökkentő, vérnyomás csökkentő,  de enyhíti az allergiás tüneteket is, normalizálja a bélflórát és immunerősítő tulajdonsággal bír.

4. Tinospora Cordifolia – Guduchi

Tinospora-Cordifolia-Cut-Bowl-Orchid .jpg

A Guduchi gyógynövény számos egészségre pozitív tulajdonsággal rendelkezik, a vércukor szint szabályozásától az immunrendszer erősítéséig. Vitalizál, erősíti és regenerálja a testet, de segít a stressz és az alvás problémák kezelésében is.

5. Fokhagyma

Roasted-Head-Garlic.jpg

Számos tanulmány kimutatta, hogy a fokhagyma antivirális, gyulladáscsökkentő és immunrendszer erősítő hatással rendelkezik. A fokhagyma gerezdek feldarabolása során felszabadul az allicin nevű vegyület, mely a fokhagyma vírus- és baktériumölő összetevője. Miután feldaraboltuk a fokhagymát hagyjuk 15 percig állni, hogy kellő mennyiségű allicin keletkezzen, ezáltal megnöveljük a fokhagyma egészségvédő hatását. Immunrendszered erősítéséhez javasoljuk az Olimp   GARLICIN® FOKHAGYMA KIVONAT szedését, napi 1 kapszulát.

6. C-vitamin

Citrus-Fruits-Variety.jpg

Számos tanulmány bizonyítja, hogy a C-vitamin klasszikus hidegharcos, ami hozzájárul az immunrendszered erősítéséhez, ám túlzott adagolása nem fokozza a szervezeted felépülést. A C-vitamin egyértelműen fontos a megfelelően működő immunrendszerhez, és ha szervezeted nem kap eleget belőle, bizony veszélyeztetheted az egészséged is. Éppen ezért elengedhetetlen a magas C-vitamin tartalmú zöldségek és gyümölcsök fogyasztása, mint például a paprika, narancs és bogyós gyümölcsök, valamint táplálékkiegészítők formájában. Javasoljuk az OLIMP GOLD-VIT C® 1000 SPORT EDITION kapszuláit szedni kiegészítésképpen, napi 1-2 kapszulát étkezés után bőséges folydékkal.

7. Cink

5-Nighttime-Supplements-Zinc.jpg

Az optimális immunrendszer működéséhez cinkre is szükség van. Egyes tanulmányok szerint a megfázás időtartamának csökkentéséhez is hozzájárul. A British Journal of Clinical Pharmatology egyik 2016-ban közzétett írása szerint a cinktablettát szedő alanyok csaknem 3 nap alatt kigyógyultak a megfázásból, szemben a placebót szedő személyek 7 napig tartó küzdelmével. Javaslatunk az  OLIMP LABS CHELA-ZINC 30 KAPSZULA, napi 1 kapszula étkezés után, bő folyadékkal.