Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk.

2020. november 28.

suunto banner muscle

Lángoló izmok

A szálkás izmok építésére hangoltuk a magas ismétlésszámról ismert Filthy Fifty Crossfit sémát.

Csirke édesburgonyával

PIRÍTOTT CSIRKEMELL RAKOTT ÉDESBURGONYÁVAL

Protein pasta

Csupán pár egyszerű lépés, és fél óra kell ehhez a laktató, fehérjében dúskáló tésztás étel elkészítéséhez.

Roston sült steak quinoával

ROSTON SÜLT TRI-TIP STEAK FŰSZERES-ÚJHAGYMÁS QUINOÁVAL

A legjobb sajátsúlyos gyakorlatok alacsonyaknak

A konditeremben az alacsonyabbak nagy előnnyel indulhatnak, és nincs ez másként a sajátsúlyos edzésben sem. Próbáld ki ezt a 7 gyakorlatot, hogy fokozd az egész tested erőszintjét.
HA 170 CENTI ALATT VAGY, akkor jó híreink vannak számodra: a konditerem a te játszótered. A súlyok mozgatásánál előnyből indulsz, mert egy 190 centis emberhez képest kisebb úton kell mozgatni azokat a guggolásnál, fekvenyomásnál és felhúzásnál. Emiatt a súlyodhoz képest nagyobb vasakkal vagy több ismétléssel bírhatsz el. Ráadásul a rövidebb végtagok miatt az ízületek is kisebb „nyíró” hatásnak vannak kitéve, így a sérülésveszély is csökken.
De most nem a nagy súlyok miatt vagyunk itt, lássunk 7 ütős gyakorlatot, aminél a súlyok helyett elegendő a saját tested!

Tárcsás plank

RICH POWER edzőnk plank (deszkapóz) variációja közben kegyelemért fogsz könyörögni.

Napindító

Ez az ízekkel elárasztó tofus avokádós tekercs lendületbe hozza a napodat és az anyagcserédet, ráadásul meglepően hatékony gyulladáscsökkentő.

Kínai csemege

Melyiket válaszd: sült rizs vagy lo mein tészta?

Egylábas (pistol) guggolás

Menj minél mélyebbre! A „pistol” guggolás komolyan fejleszti az egyensúlyt, az erőt és a mobilitást!

A nagy dobás

Dobd fel a lasztit, és építs erősebb lábakat, vállakat – plusz szív-tüdő párost!

A répa - 1 étel 5 módon

A tápanyagokban és ízekben bővelkedő répa sokoldalúbb rágcsa, mint gondolnád!

Image
Muscle & Fitness magazin, minden ami testépítés, fitnesz, erőemelés vagy crossfit.