Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk.

2021. január 26.

suunto banner muscle

5 hasznos tanács súlyzós edzéshez

Az alábbiakban olyan edzéstippeket mutatunk be, amiket remekül tudnak kamatoztatni a súlyzós edzés hívei, áldásos hatásuk pedig hosszútávon is érezhető lesz a teljesítményükön!

Killer finish – avagy 6 megoldás edzés végére

Megfizethetetlen élmény edzés végén azt érezni, hogy odatetted magad és megérte végigcsinálni! Íme 6 módszer és gyakorlat, hogy az edzésed – sokszor elsunnyogott - vége is pozitívan befolyásolja az izomfejlődésedet!

Szabadtéri edzés a hőségben? Semmi akadálya!

Ne hagyd, hogy az egyre melegedő időjárás keresztbe tegyen szabadtéri edzésednek! Ha betartod most következő tanácsainkat, nem érhet baj!

Hasznos tanácsok állóképességi sportot űzőknek

Alábbi tippjeink segítségével könnyedén teljesítheted az előtted álló távot és leküzdheted az akadályokat!

Hat lépés a nyári csúcsformáért!

Nyakunkon a nyár, de ha mindent beleadsz, elérheted, hogy te legyél a fő attrakció a strandon!

5 tipp a látványos eredményekért

Vesd be az alábbi trükköket, már holnaptól a nagyobb izmokért!

6 ok, amiért elkerülnek a várt eredmények

Ne hagyd, hogy a negatív hozzáállás, vagy éppen az alváshiány hátráltassa fejlődésed

4 klasszikus gyakorlat testalkatodra hangolva!

Minden gyakorlatnál nagyon fontos, hogy milyen alkatot örököltél, ne dolgozz tehát a genetikád ellen!

Kérdések, amiket soha ne tegyél fel edződnek 2. rész

Nem akarsz nevetségesnek tűnni trénered előtt? Akkor az alábbi 5 kérdést inkább tartsd magadban, majd mi megválaszoljuk őket!

Futópad, mint testépítő kellék?

A cardio mindig is a testépítés szerves része volt, bár a legtöbben szigorúan a szálkásításhoz kötötték. De mi lenne, ha azt mondanánk, egyáltalán nem butaság a tömegnövelési időszakban sem?!

Alvástippek testépítőknek

Az alvás létfontosságú az izmok fejlődéséhez és regenerálódásához egyaránt. Most következő 6 tippünk segít, hogy jobban ki tudd magad pihenni éjszakánként.

Image
Muscle & Fitness magazin, minden ami testépítés, fitnesz, erőemelés vagy crossfit.