Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk.

2020. november 24.

suunto banner muscle

A tökéletes edzésprogram kialakítása

10 sztáredző segít a gyakorlatok rendjének tudatos megtervezésében, hogy rövid idő alatt a lehető leglátványosabb eredményt élvezhesd.

A leghatásosabb edzéstippek strandszezonra

A nyár beköszöntével eljött a te időd, hogy megmutasd kidolgozott izmaidat, amiket még mindig nem késő fejleszteni!

Harc a golyóval

Guggolj és lendíts egy kettlebellel az izmosabb és fittebb testért!

A nagy zúzás: emelés, kinyomás, felhúzás ájulásig!

Amire szükséged lesz ehhez az izom bedurrantó köredzéshez: erő, állóképesség, és jó gyomor!

Tarts ki

Gyújtsd fel a mellizmaidat ezzel a gumiszalagos befejező fekvőtámasszal, a következő mellnapod végén.

Kockahas: nyári strandkellék

Adj a bélésednek ezzel a kockásító edzéstervvel, hogy egy rendes „six-pack” villanjon elő a strandon!

Futtasuk vissza

Súlyemelés előtt vagy után kardiózz? Az M&F kideríti.

Izomépítés a piramis módszerrel

Így használd fel a piramis-elvet izmaid és erőnléted fejlesztésére.

Előre a rudat!

Tökéletesítsd a súlyemelő stílusú mellső rúdtartást, és óvd a gerinced!

Féltérden - egy "mindenes" nyújtás

Az új, mindenes nyújtás, amire szükséged van guggolás vagy felhúzás előtt: a féltérdelő csípőhajlító nyújtás.

Lángoló izmok

A szálkás izmok építésére hangoltuk a magas ismétlésszámról ismert Filthy Fifty Crossfit sémát.

Image
Muscle & Fitness magazin, minden ami testépítés, fitnesz, erőemelés vagy crossfit.