Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk.

2020. november 24.

suunto banner muscle

Lángoló izmok

A szálkás izmok építésére hangoltuk a magas ismétlésszámról ismert Filthy Fifty Crossfit sémát.

Tárcsás plank

RICH POWER edzőnk plank (deszkapóz) variációja közben kegyelemért fogsz könyörögni.

2x5 körös intenzív edzés otthon

A koronavírus miatt sajnos legtöbben a négy fal közé kényszerültünk, de ez az egyetlen módja annak, hogy átvészeljük együtt a lehető leggyorsabban.

A nagy dobás

Dobd fel a lasztit, és építs erősebb lábakat, vállakat – plusz szív-tüdő párost!

Piramis sémák

Építs erőt és izomtömeget a piramis és a fordított piramis módszerekkel.

Egylábas (pistol) guggolás

Menj minél mélyebbre! A „pistol” guggolás komolyan fejleszti az egyensúlyt, az erőt és a mobilitást!

Túldolgozva

Az alábbi edzéstervet egy olvasónk küldte be, és „kiégettségre” panaszkodott. Íme a javaslatunk.

Dirty Diane

Ez a Crossfit WOD – néhány csavarral - felizzítja a hát- és vállizmaidat – plusz a tüdődet.

Mesterszint

A CrossFit Masters bajnok Shawn Ramirez tökéletes egyensúlyban tartja az edzésintenzitást, étrendet és a pihenést.

Mérlegen a törzs

A fitlabdás gerinchíd a törzsedet erőssé tévő utolsó láncszem.

Patkold meg

Talán rosszul csinálod. A szabályos tricepsznyomásokkal „megpatkolhatod” a tricepszed!

Image
Muscle & Fitness magazin, minden ami testépítés, fitnesz, erőemelés vagy crossfit.