Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk.

2020. november 24.

suunto banner muscle

Patkold meg

Talán rosszul csinálod. A szabályos tricepsznyomásokkal „megpatkolhatod” a tricepszed!

Nyomasd a labdát

A fitlabdás fekvőtámasz az „összenyomás” miatt kőkemény mellgyakorlat.

Tapsvihar

Építs erős mellizmokat és kivételesen stabil törzset ezzel a plyometrikus fekvőtámasszal.

TRAPÉZRÚD

A hagyományos római felhúzás egyenes rúddal végezve a test előtt tartott súly miatt nagy terhet ró a derékra. A trapézrudas felhúzás jobban terheli a combhajlító- és farizmot, de kíméli a derekat!

Sétálj egyet

A fejed fölött tartott súllyal sétálva a törzsed is keményen dolgozik!

Az Achilles pokla

Enyhítsd fájdalmad az alábbi tanácsainkkal.

Maximumon

A guggolás fej felett tartott rúddal minden olyan izmot megmozgat ami eddig gyenge láncszemnek számított!

Görgesd!

Gondoltad volna, hogy világ egyik legjobb kardióeszköze a roncstelepen vár rád?

Hogyan kerüljünk 6 hét alatt csúcsformába? II.rész

Az első részben az étkezésről volt szó, ebben a részben pedig az edzésről kaphatunk betekintést Lantos Johnny előadásában.

A világ legjobb nyújtása

Nincs mindent ideálisan mobilizáló mozdulat, de ha csak egyet választhatnánk, ez lenne az.

Mezomorf dilemma

Endomorf dilemma

A könnyű „fejlődés” nagy átok is lehet, ha nem a számunkra szimpatikus formában érkezik. Összegyűjtöttünk néhány hasznos tippet a hízékonyabb endomorf alkatúak számára, amivel jó irányba terelhetik a testükben rejlő lehetőségeket.

Image
Muscle & Fitness magazin, minden ami testépítés, fitnesz, erőemelés vagy crossfit.