Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk.

2020. november 24.

suunto banner muscle

Izomépítés elfoglaltaknak

IZOMÉPÍTÉS - Munka mellett!

Edzésmódszer azoknak, akik csak keveset tudnak edzeni, vagy éppen más sport mellett kiegészítésként erősítenének!

Mennyi az ideális ismétlésszám?

Meg fogsz lepődni a legfrissebb kutatási eredményeken!

Hideget vagy meleget?

Mikor hogyan kezeld a sérüléseket és egyéb gyakori panaszokat?

Tudod, mi az a ’power nap’?

Ha nem, ideje, hogy megtudd, mert jót tesz az izmaidnak!

Hány napot érdemes kihagyni az egyes edzésnapok között?

A kérdésre a Muscle & Fitness Hers szakértője, Gino Caccavale válaszol.

15 variáció fekvőtámaszra

Hozd ki a legtöbbet a világ legnépszerűbb sajátsúlyos felsőtest-gyakorlatából!

Fekvenyomás-variáció, mellyel has- és törzsizmaidat is gyilkolhatod!

Tudtad, hogy az egyik legnépszerűbb mellgyakorlat egy egyszerű trükkel a kockahas szolgálatába állítható?

A 8 leghatékonyabb pliometrikus gyakorlat

Ezekkel a robbanékony mozdulatokkal felpörgetheted a készülődést a strandszezonra, és túlszárnyalhatod eddigi személyes rekordjaidat is!

Figyelj oda a csuklódra, és előzd meg a sérüléseket!

Szüntesd meg a fájdalmat, mielőtt komolyabb bajjá fajulna!

Magas intenzitású pihenés a hatalmas izmokért!

4 tuti tipp: hogyan hozd ki a legtöbbet a regenerációs időszakból!

Instant izom: Így tehetsz a fájdalommentes mell- és vállnyomásokért!

Ezzel a 30 perces bemelegítő edzéssel hatékonyabbá és biztonságosabbá teheted mell- és válledzéseidet!

Image
Muscle & Fitness magazin, minden ami testépítés, fitnesz, erőemelés vagy crossfit.