Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk.

2020. november 24.

suunto banner muscle

Hírek

Féltérden - egy "mindenes" nyújtás

Az új, mindenes nyújtás, amire szükséged van guggolás vagy felhúzás előtt: a féltérdelő csípőhajlító nyújtás.

Harc a golyóval

Guggolj és lendíts egy kettlebellel az izmosabb és fittebb testért!

Tarts ki

Gyújtsd fel a mellizmaidat ezzel a gumiszalagos befejező fekvőtámasszal, a következő mellnapod végén.

1 étel 5 módon - Spenót

Megvan az oka annak, hogy Popeye olyan erős lett tőle – a spenót tele van vitaminnal, és ez csak egy ok, hogy miért egyél többet.

Ezüstös szépség

A világelső edző és fitneszmodell, ALEX SILVER-FAGAN a rövid edzésekről, tetkó tanácsokról és a szőke fürtök meglepő titkáról.

Az edzőterem mindenkié! – Találd meg a legjobb helyed!

A konditerem nem nekem való.”  Mit kezdjek én ott magammal?” „Olyan esetlennek érzem magam, nem tudom használni a gépeket.” „Zenére mozogni mások előtt? Kizárt!”

A pozitív (súly)emelő

Egyetlen lövés miatt GARRISON REDD többé nem tud járni, de ebből olyan erőt és motivációt merített, amely a súlyemelő világ tetejére repítette.

Csuklófájdalom

Az erős, de rugalmas csukló messzire röpíthet, ha a legtöbbet szeretnéd kihozni az edzésekből.

1 étel 5 módon - Csirke

Több mint 40 gramm fehérje 170 gramm csirkében: megbízható és sokoldalú forrás az izomépítéshez.

Gyors gombás chili

Akár épp a hűtő belsejét bámulod, a szupermarket sorai között sétálsz vagy éppen a munkahelyeden várod, hogy ebédidő legyen, biztos elgondolkoztál már egy tucatszor azon, hogy: „Mit fogok ma enni?” Íme egy kis segítség.

Futtasuk vissza

Súlyemelés előtt vagy után kardiózz? Az M&F kideríti.

Image
Muscle & Fitness magazin, minden ami testépítés, fitnesz, erőemelés vagy crossfit.