Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk.

2020. november 24.

suunto banner muscle

1 étel 5 módon - Spenót

Megvan az oka annak, hogy Popeye olyan erős lett tőle – a spenót tele van vitaminnal, és ez csak egy ok, hogy miért egyél többet.

Gyors gombás chili

Akár épp a hűtő belsejét bámulod, a szupermarket sorai között sétálsz vagy éppen a munkahelyeden várod, hogy ebédidő legyen, biztos elgondolkoztál már egy tucatszor azon, hogy: „Mit fogok ma enni?” Íme egy kis segítség.

Gluténmentes grillezés - Keleti húsos szendvics

Még ha nem is vagy lisztérzékeny - ami egy intolerancia a gluténre (a fehérjék egy csoportja, ami a keményítőben van) puffadást, hasmenést és ízületi fájdalmat okoz - de a glutén mellőzését összekötötték már a jobb emésztéssel, alacsonyabb koleszterin- és magasabb energiaszinttel is. Annyira népszerű, hogy a gluténmentes bizniszt 2020-ra 7,5 milliárd dollárra becsülik. Íme a kedvenc receptjeink, amiket te is kipróbálhatsz. Emellett mindegyikben kevés a szénhidrát is, vedd ezt úgy, mint egy újabb előny gluténmentesség esetén.

1 étel 5 módon - Csirke

Több mint 40 gramm fehérje 170 gramm csirkében: megbízható és sokoldalú forrás az izomépítéshez.

Quinoa

Ez a szuperétel bármilyen fogás fehérjetartalmát felturbózza..., mutatunk is 5 félét...

Vajból építkezni

Pakolj be még több fehérjét az edzés utáni menüdbe ezekkel a dió- és mogyoróvajakkal.

Izomépítő fasírt karfiol "rizzsel"

A ketogén étrend igazán egyszerű és ízletes ínyencségekkel is szolgál – például az alábbi húscipóval. A titkos összetevő a mandulaliszt, ami összefogja a cipókat, és segít megőrizni a szaftosságukat. A napon aszalt paradicsom, édeshagyma és a friss petrezselyem nagyot dob az ízélményen.

Thai konyha - Lazacpogácsák Thai salsával

Az elmúlt években számolhatatlan mérföldet tekertem Thaiföld dombokkal megszórt útjain, és ezzel óriási étvágyat építettem ki. Az izzasztó bringázások után mindig végtelennek tűnő terülj-terülj-asztalkám étkezések vártak, amik minden fűszeresért, savanyúért, édesért és sósért ébredő igényemet kielégítették. Állítom, hogy a pad thai, mármint az autentikus, amiben nincsen ketchup, az egyik legjobb újratöltő étel, ami csak szóba jöhet. Nem csoda, hogy az ázsiai street food a legfelkapottabb ételek között van az egész világon. Bónuszként megvan benne az a tápanyag-bumm is, ami segít bármilyen fitnesz cél elérésében. Ennek ellenére a legtöbb ember csak étteremben rendel ilyesmit, miközben egy egészséges és ízletes Thai fogás elkészítése nem igényel sem feketeöves konyhai szakértelmet, sem óriási mozsárt és mozsártörőt, sem pedig egy bevásárlólistányi rejtélyes hozzávalót. Ha tudsz kezelni egy serpenyőt, akkor tudsz készíteni csábító trópusi ízekkel átitatott ételeket is. Kezd ezekkel az izomnövesztő ázsiai receptekkel, amiket bűn nem megosztani az Instagramon.

Grillezett kukorica mézes-bazsalikomos vajjal

Jöjjön ismét egy fantasztikus grilles recept, hogy továbbra is tarthasd a formád.

Rizschips, a proteinben gazdag nassolnivaló

A boltok polcain egyre gyakrabban találkozhatunk a burgonya helyett más, egészségesebb zöldségekből, alapanyagokból készült chipsekkel. Ezek közül a tudatos étrendbe legjobban a barnarizsből készült termékek illeszthetők. Lássuk, hogy miért!

Grillezett csirkeszárny tüzesen

Grillszezonnal a nyakunkban már most szeretnénk néhány nyálcsorgató recepttel tenni a strandformáért! Ezek nem csupán ízletesek, de egészségesek is. Mindegyik tele van egészséges zsírsavakkal és „tiszta” szénhidrátokkal, így egyik sem lesz a kockahasad ellensége.

Image
Muscle & Fitness magazin, minden ami testépítés, fitnesz, erőemelés vagy crossfit.