10 perc TRX: kiütéses győzelem a zsírpárnák felett! videóval!

Az MMA harcosaitól ellesett zsírégető edzéstervvel nem csak változatosságot csempészhetsz megszokott rutinodba, de hamar tökéletes kondícióba hozhatod magad!

 

A megrögzött Muscle & Fitness olvasók számára bizonyára ismerős Andy McDermott hollywoodi sztáredző neve. Ezúttal valódi harcosi kihívást fog bemutatni, amelyet TRX-szel végezhetsz! Bár a rutin a ketrecharcosok kedvelt felkészülési módszere, egyáltalán nem kell profi bunyósnak lenned ahhoz, hogy élvezhesd a gyümölcseit, bár annyi biztos, hogy az általa megszerzett kondíciónak nagy hasznát veszed, ha beléd kötnek az utcán! Az alábbi videón is demonstrált TRX-edzés valóságos anyagcserepörgető! 5 forduló, vagyis, hogy stílszerűen szóljunk, 5 egyperces menet az alábbi gyakorlatokból megállás nélkül, és megérdemled a bajnoki övet!

Andy összes edzésterve hasonló struktúrát követ: 5 perc felkészítő bemelegítés, utána mindent bele az első négy gyakorlatnál, végül 1 perc aktív pihenés következik, jelen esetben a kocogás. E legutóbbi lényege, hogy a pihenőidőben is „járasd a motort”, miközben felkészülsz a következő körre!  Az öt gyakorlat tesz ki egy kört, amiből 10 perc alatt összesen 2-t végzel.

AZ EDZÉS MENETE:

1. gyakorlat: 1 perc MMA burpee

négyütemű fekvőtámasz TRX-en, a végén ugrással

2. gyakorlat: 1 perc guggolás + karhajlítás TRX-en

3. gyakorlat: 1 perc TRX twister

4. gyakorlat: 1 perc „TRX atomic pushup” fekvőtámasz

5. gyakorlat: 1 perc kocogás

Figyelmeztetés: Mivel a TRX nem a legveszélytelenebb eszköz, tényleg alaposan melegíts be előtte, és csak akkor kezdj neki a gyakorlatnak, ha úgy érzed, megfelelő kondícióban vagy!

Még több edzés McDermottól: szálkásíts 15 perc alatt rákjárással!  

Kövess minket Facebookon is!

www.facebook.com/muscleandfitnesshungary