Túldolgozva

Az alábbi edzéstervet egy olvasónk küldte be, és „kiégettségre” panaszkodott. Íme a javaslatunk.

 Régi edzésterv 

Napok

Gyakorlatok

Hétfő

Lábnap (pl. guggolás)

Kedd

Mell és hát (pl. fekvenyomás)

Csütörtök

Csuklya és törzs (pl. felhúzás)

Péntek

Váll és karok (pl. nyakból nyomás)

 

 Tanácsunk 
Túl sok nagy súlyos gyakorlatot zsúfolsz egy hétbe, és nem hagysz elég regenerációs időt. Próbáld ki ezt a heti 3 napos edzéstervet, és a negyedik edzést pedig csúsztasd át a következő hét elejére. Nem fejlődsz olyan gyorsan, de hosszabb távon eredményesebb leszel.

 

 Új edzésterv 

Napok

Gyakorlatok

Hétfő

Lábnap (pl. guggolás)

Szerda

Mell és hát (pl. fekvenyomás)

Péntek

Csuklya és törzs (pl. felhúzás)

Hétfő

Váll és karok (pl. nyakból nyomás)

 

 Tipp 
Minél idősebb és erősebb vagy, annál okosabban kell gyakorlatokat választani, hogy ne sérülj meg és ne égj ki.

 

Képünkön: Joe Donnelly korábban az Atlanta Facons és a Buffalo Bills csapatában játszott, továbbá több tucatnyi fitnesz magazin címlapján is szerepelt már.