Lantos Johnnyval a hatalmas vállizmokért!

Minden, amit a válledzésről tudni akartál, elméletben és gyakorlatban!

 

A NUTREND TV stábja ezúttal kimerítő összefoglaló videóval készült Nektek a válledzéssel kapcsolatos leglényegesebb elméleti és gyakorlati tudnivalókról. Az elméleti alapokból kiderül, miben rejlik a tökéletesen gömbölyű ágyúgolyók titka, milyen gyakorlatokkal edzhetjük meg a vállizom elülső, oldalsó és hátsó régióját külön-külön, hogyan ütemezzük válledzésünket, és mit tehetnek a vállfájósok.

Ezután két, a vállizom összes részét átmozgató komplett edzésterv következik. Minden egyes vállgyakorlatnál láthatjátok a helyes kivitelezést, és a leggyakrabban előforduló típushibákat. Ki is volna e téren hitelesebb beavatónk, mint Lantos Johnny világ- és Európa abszolút bajnok, IFBB Pro kártyás testépítő, aki a videó végére még egy meglepetést is tartogat, amivel garantáltan a legtöbbet hozhatod ki váll-edzésedből!

A GYAKORLATOK:

A Verzió

1. Nyakból nyomás gépen
2. Hajlított karú oldalemelés
3. Döntött törzsű oldalemelés
4. Vállvonogatás

B verzió

1. Nyakból nyomás gépen - szemből
2. Merev karú oldalemelés
3. Hátsó deltára izolálás
4. Vállvonogatás "Gyógytorna gyakorlat"

Még több edzésvideó Lantos Johnnyval:

Gigászi mellizmok!

Építs széles hátat! 

5 gyakorlat alkarod megerősítéséhez

Csak keményen a kockahasért!

Szilárdítsd meg tested pilléreit: lábedzés

Fókuszban a vádli

További videókért iratkozz fel a Nutrend TV és a Muscle & Fitness Youtube-csatornájára!

Kövess minket Facebookon is!

www.facebook.com/muscleandfitnesshungary