Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk.

2020. december 02.

suunto banner muscle

Tedd még hatékonyabbá az oldalemelést!

Ezzel a trükkel még egy lépéssel közelebb kerülhetsz a tökéletesen gömbölyű vállakhoz!

Vállrehabilitációs gyakorlat John Cenától

A lábadozó pankrátorsztár Twitteren tudósított aktuális állapotáról.

Villámgyors izomfejlesztés: Vállak

Azért küzdesz, hogy kitöltsd végre a pólódat? Hozd formába a vállizmod mindhárom fejét ezzel a heti dupla válledzéssel.

A vállizmok tökéletes izolációja

Ne hanyagold el az elülső deltákat sem!

Építs méretes vállakat a landmine kiegészítővel

Nem vitás, hogy a klasszikus oldalemelés az egyik leghatékonyabb vállizom fejlesztő gyakorlat. Egy kis kiegészítő használatával ráadásul eredményességbe még tovább fokozható!

Így fejleszd a hátsó deltákat!

Kellően összetett munkával ezeket a kisebb izmokat is növekedésre serkentheted!

Kőkemény vállak a szakítás és nyomás kombóval!

Növeld vállaid térfogatát ezzel a deltákat berobbantó gyakorlattal.

6 tipp a vállfájás megelőzésére

... hogy büszkén kihúzhasd magad!

Az egykezes vállnyomás 4 hatékony verziója

Az edzés intenzitásának fokozására a súly növelése csupán az egyik lehetőség. Íme néhány megoldás, hogyan lehet az egykezes vállnyomást váltott kézzel végezve fokozni a terhelést az izületekre rótt nagyobb terhelés nélkül.

Vállméret: XXXL! A vállizom mindhárom fejének megedzése

Eric Broser sztáredző most olyan gyakorlatokat mutat, amelyekkel nem kell választanod a szélesség és az ágyúgolyó forma között!

A váll-ultimátum

Pofozd fel a válladat ezzel a speciális egykezes súlyzós gyakorlattal, hogy felébredjen végre Csipkejózsika álmából!

Image
Muscle & Fitness magazin, minden ami testépítés, fitnesz, erőemelés vagy crossfit.