Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk.

2020. december 02.

suunto banner muscle

A legjobb sajátsúlyos gyakorlatok alacsonyaknak

A konditeremben az alacsonyabbak nagy előnnyel indulhatnak, és nincs ez másként a sajátsúlyos edzésben sem. Próbáld ki ezt a 7 gyakorlatot, hogy fokozd az egész tested erőszintjét.
HA 170 CENTI ALATT VAGY, akkor jó híreink vannak számodra: a konditerem a te játszótered. A súlyok mozgatásánál előnyből indulsz, mert egy 190 centis emberhez képest kisebb úton kell mozgatni azokat a guggolásnál, fekvenyomásnál és felhúzásnál. Emiatt a súlyodhoz képest nagyobb vasakkal vagy több ismétléssel bírhatsz el. Ráadásul a rövidebb végtagok miatt az ízületek is kisebb „nyíró” hatásnak vannak kitéve, így a sérülésveszély is csökken.
De most nem a nagy súlyok miatt vagyunk itt, lássunk 7 ütős gyakorlatot, aminél a súlyok helyett elegendő a saját tested!

Klasszikus módszerek

Aaron Sweet a hagyományos testépítő technikákra esküszik és ennek köszönhetően gyarapszik izomtömege is!

Adj egy ötöst

Építs izmot és égess jó sok kalóriát ezzel az öt gyakorlatból álló, bárhol elvégezhető köredzéssel.

DURVA SÉTA

A tenyéren mászás érdekes csavart visz a hagyományos plank gyakorlatodba, és tökéletesen illik a fullasztó edzéstervedbe.

Kőkemény izomépítés - BICEPSZ

Klasszikus bicepsz gyakorlatok, komoly súly, nagy volumen, nagy intenzitás = nagyobb bicepsz. Van még kérdés?

Bolgár módszer

Ha a bolgár guggolást beszúrod a MetCon köredzésedbe, nem csupán a lábbicepszed fejlődik, de a zsír is égni kezd.

15 perces izomépítő edzés bármely testtípusra

Ezzel a szupergyors rutinnal genetikai adottságaidtól függetlenül jelentős mennyiségű tiszta izomtömegre tehetsz szert.

Mindent egyben

Egy olvasónk beküldte nekünk az egésztestes edzését, és olyan változtatást kért helyette, ami az erőfejlődést segíti elő.

Hozd ki magadból a legjobbat! - 10 gyakorlat a tökéletes külsőért

Ez a 60 perces edzésterv segít kihozni adottságaidból a maximumot, hogy ellenállhatatlan fizikumot építhess!

A jóga ereje

A jóga az agy-izom kapcsolat tökéletesítésével tesz erősebbé, és javítja a test mobilitását.

Erős szív és szálkás test 15 perc alatt!

Saját testsúllyal végzett dupla köredzést mutatunk, amivel erősítés közben is kardiózhatsz! Nyisd meg a cikket, állítsd be a stoppert, és mehet!

Image
Muscle & Fitness magazin, minden ami testépítés, fitnesz, erőemelés vagy crossfit.