Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk.

2021. május 19.

piros 2021 03

TOP 5 TIPP, HOGY ELKERÜLD A SÉRÜLÉSEKET A KÜLTÉRI EDZÉSNÉL

Melegíts, mielőtt bedurrantasz, így nem kell kiülnöd az amúgy elkerülhető sérülések miatt. Viszlát, tavaszi láz! Végre elérkezett a meleg idő (úgy-ahogy) a hosszabb napok kíséretében, meghozva a kedvet a szabadban való edzéshez – és nagyobb esélyt adva a sérüléseknek.

Házi feladat: eszköz nélküli otthoni edzés

 

Ugyan már nyitnak az edzőtermek, de ha mégis otthon maradnál, ez az edzés az összes izmodat letámadja!

Futtasuk vissza

Súlyemelés előtt vagy után kardiózz? Az M&F kideríti.

AZ ERŐS (EMBER) NYOMÁS

Nem csak erősember versenyeken tudod kipróbálni ezt a nagyszerű emelést – csak legyél kreatív.

Előre a rudat!

Tökéletesítsd a súlyemelő stílusú mellső rúdtartást, és óvd a gerinced!

Féltérden - egy "mindenes" nyújtás

Az új, mindenes nyújtás, amire szükséged van guggolás vagy felhúzás előtt: a féltérdelő csípőhajlító nyújtás.

Lángoló izmok

A szálkás izmok építésére hangoltuk a magas ismétlésszámról ismert Filthy Fifty Crossfit sémát.

Harc a golyóval

Guggolj és lendíts egy kettlebellel az izmosabb és fittebb testért!

Tárcsás plank

RICH POWER edzőnk plank (deszkapóz) variációja közben kegyelemért fogsz könyörögni.

Tarts ki

Gyújtsd fel a mellizmaidat ezzel a gumiszalagos befejező fekvőtámasszal, a következő mellnapod végén.

A nagy dobás

Dobd fel a lasztit, és építs erősebb lábakat, vállakat – plusz szív-tüdő párost!

Image
Muscle & Fitness magazin, minden ami testépítés, fitnesz, erőemelés vagy crossfit.