Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk.

2021. január 22.

suunto banner muscle

Fekvenyomás: mikor és hogyan növeld a súlyt?

Sokakat érintő olvasói kérdésre válaszolunk!

Jó tanácsok kezdőknek

5 hiba, amit semmiképp ne kövess el, ha most kezded a testépítést!

Hatalmas akarsz lenni, vagy inkább erős?

Választani akarsz ebből a két lehetőségből, vagy mindkettőt akarod?

Így enyhítsd az ünnepek okozta stresszt!

Kitalálod, milyen edzést javaslunk ma estére?

Így törj át a fejlődési holtpontjaidon!

A részmegoldás nem megoldás… Vagy mégis?

7 dolog, amire készülj fel, ha fogyni akarsz!

Számos oka van, amiért érdemes belevágni, és akad néhány bukkanó is, amit nem árt előre tudnod.

Helyes légzéssel a jobb teljesítményért

A hasi légzést nem csak a jógik és operaénekesek de a profi testépítők és sportolók is előszeretettel használják a kitartás és teljesítmény fokozására.

6 tipp a téli plusz kilók ellen

Itt a tél, jönnek a csikorgó mínuszok, de ha nem vigyázol, velük együtt érkeznek az alattomos pluszok is…

3 gyakori tévhit a testformálással kapcsolatban

Vajon te bedőlsz még ezeknek a dajkameséknek? Eljött az igazság pillanata!

Fekvenyomási, guggolási és felhúzási technikák kisokos

Amit a helyes formáról tudnod kell: felhúzás, fekvenyomás, guggolás.

Image
Muscle & Fitness magazin, minden ami testépítés, fitnesz, erőemelés vagy crossfit.