Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk.

2021. április 18.

piros 2021 03

A 8 leghatékonyabb pliometrikus gyakorlat

Ezekkel a robbanékony mozdulatokkal felpörgetheted a készülődést a strandszezonra, és túlszárnyalhatod eddigi személyes rekordjaidat is!

Magas intenzitású pihenés a hatalmas izmokért!

4 tuti tipp: hogyan hozd ki a legtöbbet a regenerációs időszakból!

Instant izom: Így tehetsz a fájdalommentes mell- és vállnyomásokért!

Ezzel a 30 perces bemelegítő edzéssel hatékonyabbá és biztonságosabbá teheted mell- és válledzéseidet!

Hideget vagy meleget?

Mikor hogyan kezeld a sérüléseket és egyéb gyakori panaszokat?

Melyik gyakorlattal érdemes kezdeni?

Mitől függ, mit válasszunk, és ilyen szempontokat érdemes figyelembe vennünk? - Gondolatébresztő.

Hány napot érdemes kihagyni az egyes edzésnapok között?

A kérdésre a Muscle & Fitness Hers szakértője, Gino Caccavale válaszol.

Minden idők 10 leghatékonyabb gyakorlata!

Vajon hány szerepel belőlük az edzéstervedben?

Fekvenyomás-variáció, mellyel has- és törzsizmaidat is gyilkolhatod!

Tudtad, hogy az egyik legnépszerűbb mellgyakorlat egy egyszerű trükkel a kockahas szolgálatába állítható?

10 tipp, hogy sose lásd viszont a leadott kilókat!

Kerüld el a jojó-effektust, hogy hosszú távon élvezhesd a sikert!

Figyelj oda a csuklódra, és előzd meg a sérüléseket!

Szüntesd meg a fájdalmat, mielőtt komolyabb bajjá fajulna!

Fekvenyomás vs. fekvőtámasz: melyik mire jó?

Súlyzóval vagy saját súllyal? A két gyakorlat hasonló izomcsoportokat dolgoz meg, mégis van, amiben különböznek. Mikor melyiket érdemes választani, és milyen kapcsolatban állnak egymással?

Image
Muscle & Fitness magazin, minden ami testépítés, fitnesz, erőemelés vagy crossfit.