Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk.

2021. január 23.

suunto banner muscle

Kreatin, a csodaszer

Minden, amit tudod kell a világ legkeresettebb táplálék kiegészítőjéről.

Útmutató (nem csak) vegetáriánusoknak

Ha kételkednél abban, hogy a húsmentes étrend is képes erőt és energiát adni, olvasd el a következő útbaigazítást.

Belefér a hétvégi koccintás? Itt a válasz!

Szeretsz szombat este lazítani a haverokkal egy pohár sör mellett, de tudod, hogy ez nem tesz jót az izmaidnak? Most megmutatjuk, mit tudsz tenni!

Bocsánatos bűnök

Válassz finom, mégis egészséges ételeket a csalónapra is!

Sajtos sült tönkölybúza és karfiol

Az a rakott étel tökéletes választás, ha nagyon megkívántál egy kis sajtos makarónit, de mégsem akarod magad teletömni finomított szénhidráttal.

Céklában az erő!

A céklalé fogyasztása növeli a vér nitrogén-monoxid tartalmát, és fokozza az izmok tápanyagellátását.

5 gyakran elkövetett hiba az étrendekben

Kerüld el ezeket a buktatókat, amelyek szabotálhatják a diétádat!

Sült spárga tojással

Ez a tojásos-zöldséges étel gyorsan elkészíthető, és a nap bármely étkezésénél bátran fogyaszthatod.

Lazac fasírt

A szívbarát lazac fasírt kitűnő omega-3 zsírsav forrás.

Gombás, kukoricás bab tönköllyel

Ez az étel jó lehetőség arra, hogy megmutasd barátaidnak a tönkölybúza sokoldalúságát. Bár a tönkölyben van glutén, a szerkezete miatt mégis könnyen emészthető még a gluténérzékenyek számára is.

Turbózd tojással a salátát!

A legújabb kutatások szerint a salátával fogyasztott tojás gyorsítja az edzés utáni regeneráció folyamatát.

Image
Muscle & Fitness magazin, minden ami testépítés, fitnesz, erőemelés vagy crossfit.